مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 16:402023-02-14حوادث

آغاز طرح ویژه عملیاتی پلیس برای مبارزه با سرقت در ایلام


فرمانده انتظامی استان ایلام از آغاز طرح ویژه عملیاتی پلیس برای مبارزه با سرقت  در ایلام خبر داد و گفت: طرح ویژه عملیاتی پلیس برای مبارزه با سرقت را که در پیش داریم سراسری و مسمتر است.

- سردار دلاور القاصی مهر در جمع اصحاب رسانه درخصوص طرح ویژه عملیاتی پلیس برای مبارزه با سرقت، اظهار کرد: امیدواریم با مشارکت همه دستگاه ها و مردم در جهت پیشگیری از جرائم مختلف نتایج خوبی را به ثمر برسانیم.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر اینکه مردم مشکلات خود را با 110 درمیان بگذارند، تصریح کرد: طرح ویژه عملیاتی پلیس برای مبارزه با سرقت را که در پیش داریم سراسری و مسمتر است و با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی طرح های دیگری برای اجرا در دست است که در این طرح ها با اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر برخورد خواهد شد.

القاصی مهر با بیان اینکه نتیجه این طرح ها در اختیار مردم قرار می گیرند، گفت: در 10 ماه گذشته یک درصد کاهش جرم را داشته ایم و ما به دنبال این هستیم با دستگیری سارقین اموال مردم را به آن ها برگردانیم که تا این لحظه حدود 60 درصد از اموال مردم به آن ها تحویل داده شده اند.

وی از افزایش دستگیری و کشفیات مواد مخدر در ایلام خبر داد و گفت: یکی از مواردی که می تواند در کاهش و پیشگیری از سرقت نقش داشته باشد مردم هستند که با یک سری اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ویژه عملیاتی پلیس برای مبارزه با سرقت در ایلام

آغاز طرح ویژه عملیاتی پلیس برای مبارزه با سرقت در ایلام